.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکم انتصاب رییس ستاد انتخاباتی میرحسین


به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری قلم ، متن حکم صادره برای دکتر بهزادیان نژاد رییس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر قربان بهزادیان نژاد

با توجه به ویژگیهای و توانمندیهای جنابعالی خصوصا " تعهد و صداقتی که در شما سراغ دارم بموجب این حکم بعنوان رییس ستاد انتخاباتی انیجانب منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و جذب و استفاده از افراد متعهد به ارزشهای انقلاب اسلامی، پایبند به آرمانهای امام خمینی " ره " و استوار در جهت برقراری و حفظ استقلال، آزادی، عدالت و حمایت از مستضعفان و نیز رعایت نکات زیر در انجام وظایف محوله موفق باشید:

1- تلاش کنید تا با تشکیل ستادی کوچک، توانمند و انعطاف پذیر بعنوان هماهنگ کننده فعالیت‌های خود جوش مردم ایفای نقش نمایید.
2- در پیشبرد اهداف ستاد از ظرفیت تشکل‌های مردمی ( اعم از مجموعه‌های سنتی و نوین جامعه ) در بالاترین سطوح استفاده نمایید.
3- بیشترین سعی و تلاش خود را برای تامین نیازهای مالی ستاد برجذب و اتکاء به کمکهای خرد جامعه صرف نمایید.
4- کلیه اعضاء ستاد اینجانب موظفند تمامی تلاش و فعالیت‌های خود را جهت حضور پرشکوه و با نشاط مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بکار گیرند.
5- در فعالیت‌های انتخاباتی حرمت رقبا و هواداران آنان از مهمترین جهت‌گیری‌هایی است که اعضای ستاد انتخاباتی بایستی آن را در نظر داشته باشند. جنابعالی موظف به نظارت بر انجام دقیق این مهم می‌باشید.
6- زمینه سازی برای آشنایی مردم با مواضع و برنامه‌های اینجانب که به تدریج در روزهای آتی مطرح می‌شود از اصلی‌ترین وظایف جنابعالی و ستاد انتخاباتی است. بدیهی است در نهایت رای ملت شریف ایران است که تعیین کننده مسیر سیاستگذاریهای آتی کشور خواهد بود.
7- از الگوهای تبلیغاتی غربی که با فریب و اسراف همراه است به شدت پرهیز نمایید و با ابتکار و خلاقیت و استفاده از شیوه‌های بدیع و نو که سازگار با ارزشهای دینی و ملی است، تبلیغاتی جذاب، مردمی و کم هزینه را طراحی و اجرا نمایید.
8- تاکید می‌شود مسوولیت هزینه های مربوط که باید معادل امکانات باشد و تعهدی از نظر مالی و غیره برای آینده ایجاد ننماید؛ بعهده ستاد خواهد بود.
9- در انتصاب مسوولین ستاد بویژه استانها دقت لازم صورت گیرد تا افرادی که انتخاب می‌شوند صالح، معتقد و مومن به نظام جمهوری اسلامی و در سطح ملی و استان خوشنام باشند.



میرحسین موسوی

لازم بذکر است این حکم در تاریخ دهم اسفند ماه 1387 صادر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.476 seconds.